Home - Tennisschule Andreas Kohles

Professionelles Tennistraining in Erfurt mit Schwerpunkten im Jüngsten- und Kindertraining unter Leitung von Andreas Kohles. Angebote für Neueinsteiger und fortgeschrittene Tennisspieler.

OVERVIEW

The domain tennisschule-kohles.de presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have downloaded zero pages within the web site tennisschule-kohles.de and found one website linking to tennisschule-kohles.de.

TENNISSCHULE-KOHLES.DE TRAFFIC

The domain tennisschule-kohles.de is seeing diverging amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for tennisschule-kohles.de

Traffic ranking (by month) for tennisschule-kohles.de

Traffic ranking by day of the week for tennisschule-kohles.de

LINKS TO TENNISSCHULE-KOHLES.DE

WHAT DOES TENNISSCHULE-KOHLES.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of tennisschule-kohles.de Mobile Screenshot of tennisschule-kohles.de Tablet Screenshot of tennisschule-kohles.de

TENNISSCHULE-KOHLES.DE SERVER

We revealed that a single page on tennisschule-kohles.de took two thousand three hundred and sixty-two milliseconds to stream. Our parsers could not discover a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
82.165.73.19

SERVER SOFTWARE

We observed that tennisschule-kohles.de is utilizing the Apache operating system.

Home - Tennisschule Andreas Kohles

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following on the site, "Tennisschule Andreas Kohles - Weil Tennis einfach Spaß macht! In Erfurt und Königsee." I observed that the web site also said " Tennisschule Andreas Kohles Unterköditz 26 a 07426 Königsee." They also stated " Büro 03 67 38 41 247 mobil 01 72 7 999 016 Fax 03 67 38 41 950. Leider ist die Bearbeitung meiner Homepage aus zeitlichen Gründen nicht regelmäßig möglich." The meta header had Andreas as the first keyword. This keyword was followed by Kohles, Tennis, and Erfurt which isn't as important as Andreas. The other words the site uses is Rudolstadt. Königsee is also included and might not be seen by web engines.

SEE OTHER BUSINESSES

Tennisschule Odenkirchen - Home

Inhaber und Leiter der Tennisschule Odenkirchen. Staatlich geprüfter Tennislehrer im VDT. Herzlich Willkommen auf meiner Website. Meine Tennisschule begleitet seit zwei Jahrzehnten Tennissportler in allen Altersklassen und Spielstärken. Fachkompetenter Tennisunterricht ist unser Markenzeichen. Wir legen Wert auf individuelle Betreuung, Spaß am Training und Gesundheit. Rufen Sie einfach an unter.

Tennisschule One

Herzlich Willkommen auf der Internetseite der Tennisschule One. Wir sind eine junge und ehrgeizige Tennisschule, die beim Kunden keine Wünsche offen lässt. Die Tennisschule One begrüßt Sie. Als Tennisspezialist in Aachen und Umgebung ganz herzlich. Ab sofort kann sich für das Wintertraining angemel.

Tennisschule Pauli Erlangen - Übersicht

Spezialist für Kinder- und Jugendtraining. Welcome - we give lessons in English.